Noteikumi

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).


Distances līgums

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs - SIA TOP Santehnika (reģ.nr 40203392981 , juridiskā adrese: Salaspils nov., Saulkalne, "Gatves"-9, LV2117 ) no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Piegādes un samaksas kārtība

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu - topsantehnika.lv, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pārdevējs nodrošina preču saņemšanu (bez piegādes) 1-5 darba dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa (nauda ieskaitīta TOP Santehnika SIA bankas kontā) par preci, saņemšanas laiku saskaņojot ar Pircēju. Piegādi Latvijā, Igaunijā, Lietuvā un Skandināvijas valstīs nodrošina Venipak Latvija, Exprespasts, Smartpost, DPD Latvija, Omniva. Preču piegādes laiks ir no 1-5 darba dienām kas ir atkarīgs no preču piegādes apjoma daudzuma. Prece tiek piegādāta klientam no Hipokrātu ielas 2D, Katlakalna ielas 9, Maskavas ielas 456a un Krustpils ielas 12B - Rīgas noliktavām, atkarīgs no izvēlētās preces.  Preču saņemšana notiek  Hipokrātu ielas 2D, Katlakalna ielas 9, Maskavas ielas 456a un Krustpils ielas 12B  noliktavās, iepriekš vienojoties ar pārdevēju.


PREČU PIEGĀDE :  Preču piegādi uz klienta norādīto adresi un pakomātiem veic mūsu partneri – Venipak Latvija, Exprespasts, Smartpost un DPD Latvija par sadaļa PREČU PIEGĀDE/SAŅEMŠANA atrunātām izmaksām.

Pēc pasūtījuma nodošanas kurjeram vai piegādei uz pakomātu Jūs saņemsiet e-pastu par sūtījuma statusu (izsekošanas info). Kurjers pirms ierašanās ar Jums sazināsies un vienosies ar Jums par piegādes laiku, bet par sūtījuma saņemšanu pakomātā Jūs saņemsiet SMS ar aicinājumu izņemt pasūtījumu/sūtījumu no pakomāta. Saņemot preci, obligāti pārbaudiet iepakojumu, tam ir jābūt veselam un nebojātam. Atveriet vaļā iepakojumu un pārbaudiet, vai tur ir pasūtītā prece/s un vai to iepakojums nav bojāts. Ja piegādātā/s prece/s neatbilst preču pasūtījumam vai iepakojums ir bojāts, informējiet pārdevēju ([email protected]. +371 29287710) par bojātu iepakojumu vai preču neatbilstību. Kā arī lūdzam sūtīt fotogrāfijas vai video ar saņemšanas un izpakošanas brīdī fiksētajiem bojājumiem, pievienojot īsu aprakstu par bojājumu.

Gadījumos, ja prece bija saņemta bojāta, skrāpēta utt un par to laicīgi nav ziņots pārdevējam, pretenzijas netiks pieņemtas. Saņemto bojātu/brāķētu preci bez pārdevēja informēšanas aizliegts lietot! Jeb kādā veidā bojātai precei netiek piemērota garantija. Par saņemto preci atbildīgs pircējs. 


Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.  Naudas atmaksa  tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam uz noliktavu kur tika izņemta prece ( Hipokrātu ielas 2D, Katlakalna ielas 9, Maskavas ielas 456a un Krustpils ielas 12B noliktavu), sedz Pircējs. Pārdevējs 10 darba dienu laikā atgriež naudu par preci (piegādes nauda netiek atgriezta, ja tāda bija) uz kontu no kura tika veikts maksājums.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris iepakojumu un tas ir bojāts.
  • prece ir lietota vai tai ir lietošanas pazīmes.
  • iekārtu rezerves daļas tiek pasūtītas bez saziņas ar pārdevēju

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.


Datu apstrāde 

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi. 

STRĪDU IZSKATĪŠANAS KĀRTĪBA

 Visi strīdi, kas varētu rasties par Līguma saistību izpildi starp Pusēm, tiks risināti sarunu ceļā. Sarunu nesekmīga iznākuma gadījumā strīds tiks izšķirts Latvijas Republikas tiesā normatīvajos aktos noteiktā kārtībā.


Privātuma politika

Šī privātuma politika informē par privātuma praksi un personas datu apstrādes principiem saistībā ar SIA TOP Santehnika mājas lapu un pakalpojumiem. Lai sazinātos saistībā ar datu apstrādes jautājumiem, lūdzu rakstiet e-pastu uz [email protected] .

Kādu informāciju mēs iegūstam?

Mēs iegūstam tādus personas datus, ko jūs mums brīvprātīgi sniedzat ar e-pasta starpniecību, aizpildot tīmeklī bāzētās anketas un citā tiešā saziņā ar jums.

Iesniedzot pasūtījumu, jums jānorāda vārds, uzvārds, kontaktinformācija, piegādes adrese, un cita informācija kuru jūs vēlaties sniegt.

Kā mēs izmantojam iegūtos personas datus?

Mēs varam izmantot iegūtos personas datus, lai

  • sniegtu jums jūsu pieprasītos pakalpojumus un informāciju,
  • apstrādātu jūsu pasūtījumus un noformētu nepieciešamos dokumentus,
  • sniegtu jums efektīvu klientu atbalstu,
  • palīdzētu novērst apdraudējumu vai krāpnieciskas darbības,
  • nosūtītu jums informatīvus ziņojumus, ja esat nepārprotami piekrituši tādus saņemt,
  • ievērotu normatīvo aktu prasības.

Mēs varam nodot jūsu informāciju trešajām personām, lai ievērotu normatīvo aktu prasības, sadarbotos ar uzraudzības iestādēm, palīdzētu novērstu noziedzīgas darbības un aizsargātu mūsu, jūsu un citu personu likumīgās tiesības.

Kā mēs aizsargājam personas datus?

Jūsu personas datu aizsardzībai mēs izmantojam dažādus tehniskus un organizatoriskus drošības pasākumus. Jūsu personas dati ir pieejami ierobežotam cilvēku skaitam, tikai pilnvarotām personām.

Cik ilgi mēs glabājam personas datus?

Mēs glabājam jūsu personas datus tik ilgi, cik ilgi tie ir mums nepieciešami atbilstoši to ieguves mērķim un kā to pieļauj vai nosaka normatīvo aktu prasības.

Kā mēs izmantojam sīkdatnes?

Sīkdatnes ir nelielas teksta datnes, ko jūsu apmeklētās mājas lapas saglabā jūsu datorā. Tās tiek izmantotas, lai nodrošinātu mājas lapas darbību, kā arī lai sniegtu informāciju vietnes īpašniekiem.

Šī mājas lapa var iestatīt sekojošas sīkdatnes:

  • Funkcionālās sīkdatnes. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai jūs spētu pārvietoties mājas lapā un lietot tās funkcijas. Bez šim sīkdatnēm mēs nevaram nodrošināt jūsu pieprasītos pakalpojumus, piemēram, preču groza funkcionalitāti.
  • Google Analytics sīkdatnes. Šīs sīkdatnes lieto, lai iegūtu mūsu mājas lapas apmeklējuma statistiku. Mēs lietojam šo informāciju, lai uzlabotu vietnes darbību un reklāmas pasākumus.
  • Mērķētas reklāmas rīku sīkdatnes. Šīs sīkdatnes lieto, lai paaugstinātu reklāmas efektivitāti un rādītu reklāmas, kas, visticamāk, jūs interesēs visvairāk.
  • Trešās puses pakalpojumu sniedzēja sīkdatnes. Sīkdatnes var iestatīt šādi šajā mājas lapā lietotie trešo pušu pakalpojumi: Facebook poga "Patīk", draugiem.lv poga. Dažas no šīm sīkdatnēm var tikt izmantotas, lai sekotu līdzi jūsu darbībām citās mājas lapās, un mēs tās nevaram kontrolēt, jo šīs sīkdatnes nav iestatījusi mūsu mājas lapa.

Kā atteikties no sīkdatnēm?

Lai atteiktos no sīkdatņu saņemšanas, jūs varat izmantojot privātās pārlūkošanas režīmu, kuru nodrošina lielākā daļa pārlūkprogrammu (privāts logs, inkognito logs vai InPrivate logs). Jebkādas sīkdatnes, kas tiek izveidotas, darbojoties privātās pārlūkošanas režīmā, tiek dzēstas, tiklīdz jūs aizverat visus pārlūka logus.

Lai atteiktos no mērķētas reklāmas rādīšanai nepieciešamās informācijas iegūšanas un lietošanas, jūs varat izmantot bezmaksas rīku Your Online Choices vai YourAdChoices.

Jūsu tiesības saistībā ar jūsu personas datiem

Ja jūs esat datu subjekts saskaņā ar ES VDAR (piemēram, jūs esat ES pilsonis un sniedzat mums savus personas datus), jums ir turpmāk minētās tiesības saistībā ar saviem personas datiem:

  • Tiesības piekļūt informācijai. Jums ir tiesības saņemt informāciju par to, kāpēc un kā tiek apstrādāti jūsu personas dati. Jums ir tiesības bez maksas saņemt mūsu rīcībā esošo jūsu personas datu kopiju plaši izmantotā elektroniskā formātā.
  • Tiesības labot. Jums ir tiesības panākt neprecīzu vai nepilnīgu personas datu labošanu vai papildināšanu bez nepamatotas kavēšanās.
  • Tiesības „tikt aizmirstam”. Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei un panākt savu personas datu dzēšanu bez nepamatotas kavēšanās, tiklīdz dati vairs nav nepieciešami, lai sniegtu jūsu pieprasītos pakalpojumus un ievērotu normatīvo aktu prasības.
  • Tiesības ierobežot apstrādi. Jums ir tiesības panākt savu personas datu apstrādes ierobežošanu, ja jūs iebilstat pret to un mums nav leģitīmu pamatu turpināt apstrādi, ja jūs apstrīdat datu precizitāti, ja apstrāde ir pretlikumīga vai ja jūs pieprasāt celt, īstenot vai aizstāvēt likumīgas prasības.
  • Tiesības iebilst. Jums ir tiesības jebkurā brīdī iebilst pret datu apstrādi, ja vien tas nav nepieciešams sabiedrības interesēs veicamam uzdevumam vai apstrādei nepastāv neapstrīdami likumīgs pamats.
  • Citas tiesības saskaņā ar VDAR. Vairāk informācijas skatiet, apmeklējot ES datu aizsardzībai veltīto mājas lapu.


Garantijas Noteikumi topsantehnika.lv i-veikalā

1. Garantija

1.1. Sabiedrības ar ierobežotu atbildību TOP Santehnika, reģistrācijas numurs 40203392981 , (turpmāk – Pārdevējs) internet-veikalā (https://topsantehnika.lv/) iegādātajai precei (turpmāk - Prece) tiek nodrošināta likumā paredzētā Preces atbilstība līguma noteikumiem (turpmāk– Garantija).
1.2. Garantija ir spēkā tikai tad, ja Pircējs uzrāda darījuma apliecinoša dokumenta (rēķina vai pavadzīmes) oriģinālu, un Pircējs ir ievērojis Preces lietošanas instrukciju un šos Garantijas noteikumus.

2. Garantijas periods

2.1. Ja preci iegādājas Patērētājs, tad Garantija ir spēkā 24 mēnešus no Preces pirkuma datuma. Pārdevējs vai ražotājs var noteikt šo periodu garāku, norādot to darījuma apliecinošā dokumentā vai lietošanas instrukcijā, vai ražotāja mājaslapā. Patērētāju tiesības ir noteiktas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā, un Garantija likumā noteiktās tiesības neietekmē.
2.2. Ja Preci iegādājas juridiska persona (persona, kura iegādājas Preci nolūkam, kas ir saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) vai fiziska persona, kura veic saimniecisko darbību, un Preci pērk ar mērķi lietot to saimnieciskajā darbībā, un Precei nav aizlieguma to izmantot saimnieciskai vai profesionālai darbībai, tad Pārdevējs nosaka viena gada Garantiju no Preces piegādes datuma. Šis noteikums nesamazina ražotāja noteikto Garantijas termiņu juridiskām personām, kuru pēc sešiem mēnešiem nodrošina ražotāja vai izplatītāja autorizētais servisa centrs.

3. Garantijas izpildes vieta un veids

3.1. Patērētājs var pieteikt prasījumu par līgumam neatbilstošu Preci, iesniedzot prasījuma pieteikumu Pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis Preces neatbilstību līguma noteikumiem.
3.2. Juridiska persona vai fiziska persona saimnieciskās darbības veicējs var pieteikt Garantijas prasījumu četru nedēļu laikā no dienas, kad atklājis Preces defektu vai bojājumu.
3.3. Pircējam ir tiesības pieteikt prasījumu par Preces neatbilstību Pārdevēja e-pastā ([email protected]), vai ražotāja/dīlera noteiktajā servisa centrā.
3.4. Ja Pircējs vēlas pieteikt prasījumu par Preces neatbilstību Preces ražotāja noteiktajā pagarinātajā garantijas termiņā, tad Pircējs tiek aicināts prasījumu pieteikt ražotāja/dīlera norādītā servisa centrā.
3.5. Nododot Preci garantijas remontam, Patērētājs piesaka prasījumu, kurā norāda konstatēto Preces neatbilstību (defektu) un tās izpausmes, un uzrāda Pārdevēja izsniegtu darījuma apliecinošu dokumenta oriģinālu (čeks vai pavadzīme).
3.6. Ja Pārdevēja vai ražotāja serviss Precei konstatē ražošanas neatbilstības, tās tiek novērstas (Prece tiek saremontēta) bez atlīdzības.
3.7. Ja Precei nav iespējams novērst neatbilstības, vai tas nav samērīgi, Patērētājam ir tiesības prasīt Preci apmainīt pret tādu pašu Preci vai citu Preci no Pārdevēja online veikalā pieejamā Preču sortimenta, piemaksājot cenas starpību, ja izvēlētā maiņas Prece ir dārgāka par maināmo Preci.
3.8. Gadījumā, ja nav iespējams novērst Preces neatbilstības līguma noteikumiem, un Patērētājs atsakās mainīt Preci pret citu preci, tad Patērētājs ir tiesīgs pieprasīt atmaksāt par Preci samaksāto naudas summu. Šajā gadījumā Pārdevējs vai ražotājs, aprēķinot atmaksājamo naudas summu, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. panta piekto daļu, var ņemt vērā Preces nolietojumu vai labumu, ko Patērētājs guvis, lietojot Preci.

4. Garantijas noteikumu izņēmumi


4.1. Garantija nav attiecināma uz Preces komplektā ietilpstošajiem aksesuāriem (akumulatoriem, baterijām, savienojošiem vadiem, , spuldzītēm, drošinātājiem, filtriem, eļļām un smērvielām, un citiem komplektējošiem elementiem), kam ekspluatācijas procesā rodas dabīgais nolietojums vai kuru periodiska nomaiņa paredzēta lietošanas noteikumos vai ir saprātīgi sagaidāma, ņemot vērā Preču parasto funkcionalitāti.
4.2. Garantija nav attiecināma arī uz gadījumiem, kad Prece (-ei):
   4.2.1. beidzies derīguma termiņš, kas norādīts uz Preces iepakojuma vai Precei pievienotas etiķetes;
   4.2.2. iestājies dabīgais nolietojums, piemēram, bateriju resurss, akumulatori, utml.; 4.3.3. neatbilstību rašanās iemesls ir neatbilstoša iestrāde, montāža vai uzstādīšana;
   4.2.4. neatbilstību rašanās iemesls ir neatbilstoša Preces sagatavošana darbam vai ekspluatācija, neievērojot Preces ražotāja norādes;
   4.2.5. veikts nesankcionēts remonts, piemēram, atvērts korpuss, izjauktas Preces detaļas, mehānismi u.tml., ko Preces ikdienas ekspluatācijā nav paredzēts veikt, un to veikusi persona, kas nav Pārdevēja vai ražotāja pārstāvis;
   4.2.6. nepieciešama mehāniski bojātu detaļu nomaiņa, tīrīšana, smērvielu papildināšana vai tehniskā apkope;
   4.2.7. bijusi pakļauta instrukcijā neparedzētai apkārtējās vides ietekmei - neatbilstoša temperatūra, mitrums, dabas stihijas (zibens, ugunsgrēks, plūdi u.c.), svešu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu u.c. objektu nokļūšanai tās detaļās;
   4.2.8. tika izmantota saimnieciskai vai profesionālai darbībai, kas nav paredzēts Preces ražotāja instrukcijā.

5. Preces nodošana garantijas remontā

5.1. Nododot Preci garantijas remonta veikšanai:
   5.1.1. Precei jābūt tīrai un pilnā komplektācijā;
   5.1.2. netīra Prece vai nepilna komplektācija var būt iemesls Preces pieņemšanas atteikumam.
5.2. Ja Preci objektīvu iemeslu dēļ (Prece ir uzstādīta, iebūvēta, ieklāta u.tml.) nav iespējams nogādāt uz Pārdevēja klientu centru, tad puses vienojas par diagnostikas veikšanas kārtību. Šādā gadījumā Pārdevēja pārstāvis izbrauc uz Preces atrašanās vietu.
5.3. Ja 5.2. punktā minētajos gadījumos Prece, to nesaskaņojot ar Pārdevēju, tiek demontēta pirms diagnostikas, un Preces defekta iemeslu nav iespējams noteikt, tad Pārdevējs pieņem, ka defekta rašanās iemesls ir Preces nepareiza uzstādīšana, iebūvēšana, ieklāšana vai lietošana.
5.4. Gadījumos, kad diagnostikas veikšanas rezultātā tiek konstatēts, ka uz Preces defektiem nav attiecināmi Garantijas noteikumi, tad Klientam ir jāsedz diagnostikas izdevumi saskaņā ar Pārdevēja apstiprināto cenrādi, kas ir pieejams pie Pārdevēja.

6. Noderīga informācija Pircējiem

6.1. Ja Precei ir paredzēta ražotāja instrukcija, lūdzam vienmēr iepazīties ar to pirms Preces lietošanas. Ja Pircējs nav saņēmis lietošanas instrukciju kopā ar Preci vai nav to saņēmis e-pastā, nekavējoties informējiet Pārdevēju telefoniski vai e-pastā.
6.2. Iegādātās Preces jālieto atbilstoši to paredzētajam mērķim, ievērojot lietošanas instrukcijā noteiktās lietošanas un kopšanas prasības. Preces pārmērīga vai intensīva lietošana var paātrināt Preces nolietošanos.
6.3. Lai Prece saglabātu savas labās īpašības:
   6.3.1. Prece jālieto saudzīgi, tam paredzētajam mērķim un apstākļos, kādos Preces lietošanu paredzējis ražotājs (piemēram, mājsaimniecībai paredzētas Preces parasti nav paredzētas lietošanai profesionālām vajadzībām vai intensīvos apstākļos);
   6.3.2. Pircējam jānodrošina atbilstoša Preces kopšana un tīrīšana;
   6.3.3. ņemot vērā Preces funkcionalitāti, Pircējam jānodrošina savlaicīga, ražotāja norādījumiem atbilstoša nolietoto detaļu, elementu vai piederumu nomaiņa pret derīgiem, ja tas nepieciešams;
   6.3.4. ja Precei ir paredzēta montāža pašu spēkiem, to jāveic izmantot tikai ražotāja nodrošinātos Preces komponentus, stiprinājumus un ražotāja norādītos instrumentus.
6.4. Saņemot Preci, vienmēr pārliecinieties, vai nav bojāts Preces primārais vai transporta iepakojums. Ja ir manāmas iepakojuma bojājuma pazīmes, Jums ir tiesības nekavējoties atvērt sūtījumu un veikt Preces pārbaudi.
6.5. Ja pārbaudes laikā konstatējiet, ka Prece ir cietusi, Jums ir tiesības Preci nepieņemt un atgriezt to Pārdevējam. Šādos gadījumos noteikti sazinieties ar Pārdevēju un informējiet par radušos situāciju.
6.6. Preces pavadzīme un servisu saraksts Jums tiek nosūtīts e-pastā, ja to esat norādījis savā profilā Pārdevēja platformā. Citos gadījumos šos dokumentus var saņemt pēc pieprasījuma.
6.7. Jautājumu gadījumā lūdzu vērties Pārdevēja klientu centrā, zvanot uz +371 29287710 vai rakstot uz [email protected].
6.8. Aicinām Jūs pareizi iesaiņot Preci, lai tas netiktu sabojāts sūtīšanas laikā. Ja Prece tiek sabojāta sūtīšanas laikā, mēs nevarēsim sniegt Garantijas pakalpojumus.

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.